Język:

Ikona języka polski

Infolinia: 22 474 00 44
Koszt wg taryfy operatora. Realizator usługi: Arteria C.S.

Zdjęcie - artykuł Ogólnopolskie
Bilety POLREGIO już dostępne w aplikacji mPay!

W listopadzie zeszłego roku mPay i POLREGIO podpisały umowę na sprzedaż biletów za pośrednictwem aplikacji. Dziś, po dwóch miesiącach prac wdrożeniowych, bilety POLREGIO są już dostępne za pośrednictwem mPay.

 

- Od dłuższego czasu stawiamy na rozwój zdalnych kanałów sprzedażowych, inwestujemy w naszą aplikację i stale zwiększamy dostępność biletów POLREGIO wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Jesteśmy największym polskim przewoźnikiem pasażerskim, dlatego w tym obszarze stoją przed nami szczególne wyzwania. Ścisła współpraca z tak innowacyjną spółką jak mPay jest więc nie tylko elementem strategii POLREGIO, ale to również naturalny dla nas krok w dobie szybko postępującej cyfryzacji i digitalizacji, które coraz mocniej wpływają na kolejne obszary naszego życia. A z naszych usług codziennie korzystają setki tysięcy pasażerów, musimy ułatwiać im życie i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom – powiedział Adam Pawlik, Prezes Zarządu POLREGIO S.A.

 

POLREGIO, jako największy polski przewoźnik pasażerski, dywersyfikuje kanały sprzedaży swoich biletów. Pasażerowie POLREGIO coraz częściej decydują się na zakup biletu w formie zdalnej, czyli za pośrednictwem strony www, aplikacji mobilnej czy videomatów, a od dziś również w aplikacji mPay. Kanały zdalne stanowią blisko 40% całkowitej sprzedaży biletów POLREGIO.

 

- Rozpoczęcie współpracy z POLREGIO jest ogromnym sukcesem, ponieważ jako jedna
spośród kilku aplikacji, mamy kompleksową ofertę zakupu biletów kolejowych, czyli od
7 przewoźników. Dodając do tego parkowanie w ponad 90 miastach Polski oraz komunikację miejską w blisko 130 miastach, nasza aplikacja staje się jednym z bardziej wygodnych narzędzi do podróżowania po naszym kraju – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay.

Zobacz wszystkie artykuły