Język:

Ikona języka polski

Infolinia: 22 474 00 44
Koszt wg taryfy operatora. Realizator usługi: Netia S.A.

Zdjęcie - artykuł Ogólnopolskie
Informacje dotyczące zwrotów należności za niewykorzystane bilety

 

Czy mogę uzyskać zwrot za niewykorzystany bilet odcinkowy?

Tak.

1. Za całkowicie niewykorzystany bilet odcinkowy na przejazdy wielokrotne zwrócony przed
    rozpoczęciem terminu ważności dokonuje się zwrotu zapłaconych należności po potrąceniu 
    10% odstępnego.
2. Za częściowo niewykorzystany bilet odcinkowy zwrócony:
    - nie później niż pierwszego dnia ważności – w przypadku biletu tygodniowego,
    - nie później niż dziesiątego dnia ważności – w przypadku biletu miesięcznego,
    - nie później niż trzydziestego dnia ważności – w przypadku biletu kwartalnego.
dokonuje się zwrotu należności proporcjonalnie do czasu, w jakim bilet był niewykorzystany, po potrąceniu 10% odstępnego. Potrącana kwota odstępnego nie może być wyższa niż 120,00 zł.

Warunkiem zwrotu należności w punkcie odprawy prowadzącym sprzedaż danego rodzaju biletów jest zwrócenie przez podróżnego oryginału biletu.

Zwrotu należności można również dochodzić w drodze reklamacji dołączając do niej kopię biletu.
Zachęcamy do korzystania z e-formularza reklamacyjnego. 


Więcej informacji dostępnych jest w Regulaminie Przewozu (§22 Zwrot należności za bilet jednorazowy, albo kontynuacja przejazdu w razie przerwy w ruchu, utraty połączenia, odwołania albo opóźnienia pociągu).