Urząd Transportu Kolejowego zapraszają do udziału w badaniu opinii klientów kolei o jakości świadczonych usług w pasażerskich przewozach kolejowych w Polsce.
W formularzu można dokonać oceny punktowej oraz - w pytaniach otwartych - wyrazić własne zdanie na temat m.in. dostępności i sprzedaży biletów, komfortu podróży, jakości obsługi, bezpieczeństwa, oferty przewozowej i rozpatrywania reklamacji. Część kwestionariusza poświęcona jest również udogodnieniom dla osób z niepełnosprawnościami oraz o ograniczonej możliwości poruszania się.
Formularz został opublikowany na stronie: www.utk.gov.pl/ankieta
Ankieta składająca się z kilkudziesięciu pytań pozwoli na określenie obszarów, które zdaniem pasażerów wymagają największej poprawy. Dane te będą również cennym źródłem informacji dla Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, m.in. podczas opiniowania planów transportowych oraz umów o świadczenie usług publiczny