Uwaga: zgłoszenie nie zostanie wysłane elektronicznie
Prosimy wypełnić formularz odręcznie (druk można pobrać
tutaj, jest on również dostępny w punktach odprawy „Przewozy Regionalne” sp. z o.o.)
oraz
złożyć do Spółki
(informacja dostępna tutaj)
Do reklamacji powinien być dołączony oryginał REGIOkarty (oraz ew. inne dokumenty).
Informujemy, że formularz pełni funkcję pomocniczą, a Przewoźnik ma obowiązek przyjąć
każdą reklamację o zwrot należności za niewykorzystaną REGIOkartę, która zawiera:
1) datę sporządzenia,
2) nazwę i adres Przewoźnika,
3) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby składającej reklamację,
4) tytuł reklamacji wraz z uzasadnieniem,
5) kwotę roszczenia,
6) wykaz załączonych dokumentów,
7) podpis osoby uprawnionej do złożenia reklamacji.
Podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu oraz wskazanie numeru rachunku bankowego przyspieszy rozpatrzenie reklamacji oraz wypłatę należności w przypadku jej uznania.
Uwaga: zgłoszenie nie zostanie wysłane elektronicznie
Prosimy wypełnić formularz odręcznie (druk można pobrać
tutaj, jest on również dostępny w punktach odprawy „Przewozy Regionalne” sp. z o.o.)
oraz
złożyć do Spółki
(informacja dostępna tutaj)
Do wniosku powinien być dołączony oryginał biletu na przejazd
opóźnionym pociągiem oraz potwierdzenie przejazdu tym pociągiem. Informujemy, że
formularz pełni funkcję pomocniczą, a Przewoźnik ma obowiązek przyjąć każdy pisemny
wniosek o odszkodowanie za opóźnienie pociągu (nie dotyczy pociągów REGIO), który
zawiera:
1) datę sporządzenia,
2) nazwę i adres Przewoźnika,
3) imię i nazwisko i adres zamieszkania osoby składającej wniosek,
4) tytuł wniosku wraz z uzasadnieniem,
5) kwotę roszczenia (oddzielnie dla każdego biletu),
6) wykaz załączonych biletów,
7) podpis osoby uprawnionej do złożenia wniosku.
Podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu oraz wskazanie numeru rachunku bankowego przyspieszy rozpatrzenie reklamacji oraz wypłatę należności w przypadku jej uznania.