Główne zadania na tym stanowisku to:
Bieżące przygotowywanie materiałów graficznych na potrzeby Centrali oraz zakładów, w tym m.in.:
- grafik do social mediów,
- banerów i materiałów ilustracyjnych na stronę spółki,
- ulotek,
- plakatów,
- broszur informacyjnych i promocyjnych,
- reklam,
- ogłoszeń rekrutacyjnych i employer brandingowych,
- materiałów informacyjnych (w tym związanych z informacją pasażerską),
- materiałów autopromocyjnych na ekrany LCD,
- materiałów okazjonalnych (np. projekty kalendarzy, notesów czy broszur okolicznościowych),
- prezentacji,
- i innych materiałów graficznych zlecanych na bieżąco przez przełożonych.
Czego oczekujemy?
- Ukończonych studiów wyższych z zakresu grafiki lub udokumentowanego doświadczenia w zakresie grafik przygotowywanych komercyjnie, do celów marketingowych.
- Udokumentowanego doświadczenia min. 3 lat jako grafik komputerowy lub pracownik marketingu, do którego zadań należało także przygotowywanie grafik w celach marketingowo-promocyjnych.
- Umiejętności biegłej obsługi programów PhotoShop i Illustrator (dopuszczalny zamiennik – program Canva, o ile kandydat(ka) przedstawi portfolio swoich prac komercyjnych wykonanych w tym oprogramowaniu.
- Kreatywności, dobrego gustu.
- Samodzielności w działaniu.
- Dołączenia portfolio przykładowych prac graficznych (ze szczególnym uwzględnieniem zrealizowanych projektów komercyjnych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u największego przewoźnika pasażerskiego oferującego przewozy regionalne na terenie całego kraju (dogodna lokalizacja - okolice Dworca Zachodniego).
- Elastyczny system czasu pracy - możliwość rozpoczynania pracy między 7:00, a 8:30.
- Przyjazną atmosferę w zespole.
- Pracę na odpowiedzialnym stanowisku.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Świadczenia socjalne i ubezpieczenie medyczne.
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjne zniżki na przejazdy kolejowe po Polsce i Europie dla Pracownika i jego najbliższej rodziny.
- Dodatkowy dzień wolny w roku – Dzień Kolejarza – 25 listopada.