Jeżeli macie Państwo pytanie lub problem dotyczący naszego internetowego Systemu Sprzedaży Biletów mPOLREGIO (bilety.polregio.pl, aplikacja mobilna POLREGIO), na które nie znaleźliście odpowiedzi w 'Najczęściej zadawanych pytaniach' , prosimy je skierować na adres skrzynki pocztowej BOK: [email protected]
Skargi, reklamacje lub wniosek kliknij tutaj ->>>
W przypadku zainteresowania pociągami na zamówienie (nadzwyczajnymi) prosimy
o nawiązanie bezpośredniego kontaktu z zakładami, których dane adresowe dostępne są
w zakładce Kontakt
Biuro Rozliczeń Przychodów i Windykacji Należności Przewozowych
ul. Kolejowa 5
60-715 Poznań
- reklamacje dotyczące przejazdu bez ważnego biletu lub dokumentu uprawniającego do ulg
e-mail: [email protected]
tel.: 783 933 069, 783 933 067 , 783 933 070, 783 932 872, 783 927 497
faks: (61) 633 43 54.
Biuro Marketingu, Promocji i Komunikacji
ul. Kolejowa 1
01-217 Warszawa
- promocja i reklama
e-mail: [email protected]
Centrala:
POLREGIO S.A.
ul. Kolejowa 1
01-217 Warszawa
Infolinia: (22) 474 0044
faks: (22) 439 6053,
e-mail: [email protected]
Centrala - Kancelaria
tel.: (22) 439 6052, 22 439 6051
Inspektor Ochrony Danych
Martyna Popiołek-Dębska
POLREGIO S.A.
ul. Kolejowa 1
01-217 Warszawa
e-mail: [email protected]